Sådan opretter du en reklamation

Har du modtaget en forkert eller skadet vare? Har du ikke modtaget alle bestilte varer? Har du et Sirius-produkt, som ikke virker?

Giv os besked ved at oprette en returanmodning (reklamation) og få tilsendt en gratis returlabel. 

Log ind på din kundekonto, vælg "Mine returanmodninger" på din profilside og opret din returanmodning. Husk i kommentarfeltet at beskrive, hvorfor du ønsker at returnere din(e) vare(r). Skriv så præcist som muligt – det hjælper os med at fejlsøge korrekt.

Bemærk, at du skal vælge "Mangel" som reklamationstype, hvis du har modtaget en forkert vare. 

Når returanmodningen er oprettet, modtager du en e-mail med en returlabel.

OBS! Drejer din reklamation sig om fx ét defekt lys i et sæt bestående af flere lys, skal du sende hele sættet retur.

Var denne artikel nyttig?

0 ud af 7 synes om denne artikel

Stadig brug for hjælp? Send os en besked