Opret returanmodning

Du skal altid oprette en returanmodning, når du vil reklamere, returnere én eller flere varer til os - eller når du mangler en vare, som du har bestilt.

Se den fulde guide her

Retur / fortrydelsesret

Ønsker du at fortryde dit køb, skal du have oprettet en returanmodning inden 14 dage fra den dag, du har modtaget varen. Send varen retur til os med det samme, med den returlabel, du modtager pr. mail, når returanmodningen er oprettet.
 

Bemærk at vi modregner 49 kr. for fragt, når vi tilbagefører dine penge.

Defekt

Er din vare defekt, skal du have oprettet din returanmodning inden, der er gået 24 måneder - svarende til din reklamationsret.


Vi opkræver dig ikke for den fragtomkostning du har haft, men forbeholder os retten til kun at refundere for fragt, såfremt du har anvendt vores gratis returlabel.

Mangel

Mangler der noget i din ordre, eller i kassen hvori varen ligger, skal du oprette en returanmodning - men du skal ikke sende os noget.
Så snart din returanmodning er oprettet, undersøger vi sagen.

Var denne artikel nyttig?

7 ud af 22 synes om denne artikel

Stadig brug for hjælp? Send os en besked